24.08.2015

R. City - Locked Away (feat Adam Levine)

Foto: Pexels/splitshire.com
M-ai iubi la fel de mult daca maine am pierde totul?
Spune-mi... voi scadea in ochii tai atunci cand imi vei observa defectele?
Ma voi putea baza pe tine atunci cand voi fi la pamant?
Ma vei ajuta sa ma ridic sau ma vei lasa balta?

O sa fii alaturi de mine 
Chiar daca nu-mi voi mai permite sa-ti cumpar lucruri luxoase?
Vreau sa aud din gura ta
Ca vei fi la bratul meu pentru totdeauna...
Vom plange si vom rade impreuna
Pana cand moartea ne va desparti?

Trebuie sa stiu ca pot sa am incredere in tine
Si ca nu ma vei trada.
Sper ca nu te joci cu mine
Si cu sentimentele mele.

Daca voi pleca departe...
O sa-mi duci dorul?

Spune-mi, te rog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...