23.03.2015

YouTube are o noua functie enervanta (si inutila)

De cateva saptamani, YouTube a introdus o functie noua, care mie mi se pare inutila. In loc sa faca ceva util pentru utilizatorii sai, platforma media a cam dat cu bata in balta.

Dar despre ce e vorba?

Poate ca ati observat (sau nu) ca in partea dreapta a clipului pe care il urmariti a aparut un nou buton, pe care scrie "Redare automata".



 Daca este activat, in momentul in care se opreste un videoclip, functia permite unui alt videoclip, din lista de sugestii, sa inceapa automat.



Utilizatorul are 5 secunde sa se gandeasca daca vrea sa anuleze aceasta redare sau sa lase muzica sa "curga".



Pentru mine, lista de sugestii e prea putin relevanta. Intr-adevar, ma ajuta de multe ori sa descopar muzica noua sau sa imi amintesc de piese mai vechi ale aceluiasi artist. Insa daca vreau sa ascult mai multe melodii fara sa fiu nevoit sa dau play la fiecare dintre ele, pot opta pentru playlist.

Parerea mea e ca in loc sa redea automat clipurile de la "sugestii", mai bine punea pe repeat piesa pe care o ascultai. Mie nu mi-e deloc la indemana sa ma opresc din ceea ce fac si sa dau play la aceeasi piesa. Tocmai de-aia au succes site-uri precum ListenOnRepeat, care iti permit sa asculti neintrerupt o singura melodie.

Dar, pe de alta parte, compania a vrut sa scoata mai multi bani din reclame. Mai multe afisari=mai multi bani.

Voi ce parere aveti despre noua functie a YouTube? Evident, eu am dezactivat-o. :)



 Ti-a placut acest articol? Urmareste Dreaming Jukebox si pe Facebook.

http://dreamingjukebox.blogspot.ro/
Posted by Dreaming Jukebox on Tuesday, September 2, 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...