04.02.2015

De ce imi place sa privesc apusul (Galerie foto)

Nu ma dau mare fotograf (pentru ca nu sunt), dar ador sa fac poze la lucrurile care imi plac. Nu am scule sofisticate, aparate de 10 kile cu obiective cat un gat de girafa. Nu. Am doar un telefon cu o camera de 13MP care realizeaza instantanee la o calitate de 4128 x 3096 pixeli.

Asa... Iar unul din lucrurile care imi plac este apusul soarelui. Banal, nu-i asa? :)

Poate ca asa este, insa pentru mine inseamna o rupere de cotidian. La sfarsitul unei zile de munca, cu deadline-uri, task-uri si agitatie, e relaxant sa te uiti (chiar si pentru cateva momente) la splendoarea afisata pe cer. Iar fereastra de la biroul meu e locul perfect de unde poti face acest lucru.

Foto: Dreaming Jukebox
Te deconectezi pentru cateva clipe, uiti de toate problemele si iti amintesti ca exista atatea lucruri frumoase in aceasta lume. Adesea, trebuie doar sa stim unde sa privim.

Foto: Dreaming Jukebox
Mai mult, apusul este momentul perfect sa iti tii in brate iubita si sa va bucurati impreuna de acest moment. Asa, esti de doua ori norocos: te bucuri de o minune naturala (apusul soarelui), dar si de cea umana (dragostea).

Foto: Dreaming Jukebox
Pana la urma, apusul ar trebui sa ne reaminteasca ca nu toate lucrurile se termina prost. Ba din contra...

Foto: Dreaming Jukebox
Ti-a placut acest articol? Atunci urmareste Dreaming Jukebox si pe Facebook!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...