12.01.2015

Scapi de mobila veche si primesti vouchere de pana la 100 de lei pentru una noua

Imi amintesc si acum scaunele vechi de bucatarie pe care stateam in fiecare dimineata la cafea, alaturi de fostii mei colegi de apartament.

Am incercat noi sa le carpim si sa le reparam, dar inevitabilul s-a produs.

Mi-am pregatit micul-dejun intr-o zi, mi-am pus farfuria pe masa si - ce sa vezi? - vorbeam foarte aprins despre un subiect cu prietena mea, ma asez pe scaun si BUM! L-am rupt...

Sursa: Ellen

Evident ca ne-a pufnit rasul, adica nu ne-am mai putut opri minute intregi. Am si uitat despre ce vorbeam. :-)

In fine, am depozitat scaunul "ranit" in debara si acolo l-am uitat.

Intre timp, ne-am mutat. Dar de curand am vazut pe Facebook o initiativa a celor de la IKEA, care mi-a amintit de aceasta intamplare.

Sursa: Facebook/IKEA Romania
 Asa ca i-am contactat pe cei care stau acum in acel apartament, sa le spun ca pot recicla mobila veche.

Tot ce trebuie sa faca este sa o duca la magazinul din Baneasa, iar in schimb vor primi un voucher de 20 de lei pentru ea, pe care il pot folosi pentru achizitia unor produse noi.

Campania a inceput in decembrie si se incheie pe 25 ianuarie.

Cei de la IKEA primesc: scaune - mese - mese de cafea - canapele - fotolii - cadre de pat - saltele - dulapuri - comode - noptiere - mobilier de birou - biblioteci - cabinete de bucatarie - cabinete de baie.

Nu sunt acceptate doar bucati mobilier.

Iata ce scrie in regulament: "Clientul aduce piesele de mobilier la magazinul IKEA, la containerele destinate acestui scop. Containerele vor fi amplasate in exteriorul magazinului in apropierea zonei Ieșire clienți. Piesele de mobilier vor fi predate unui angajat PRONATUR care va elibera un tichet doveditor. Cu acest tichet clientul se va prezenta la departamentul Relatii Clienti de unde isi va putea ridica cardul/cardurile cadou. Clientul va prezenta un act de identitate la momentul semnarii formularului de predare-primire".

O persoana poate primi maximum 5 vouchere de 20 de lei.

De ce sa faci asta? Gandeste-te la avantaje:

- Scapi de mobila veche
Sursa: foreignerjoy.blogspot.com
 - Primesti bani pe ea

Sursa: furniture.answers.com
 - Reciclezi.

Sursa: Giphy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...