12.09.2014

RMA 2014: Pe cine am votat si de ce + castigatori

UPDATE 2:  Castigatori RMA 2014

BEST ON SOCIAL MEDIA: Antonia
BEST DANCE: Fly Project - Toca Toca
STRONGEST MESSAGE: Mellina feat. Vescan - Poza de Album
BEST ROCK: Vunk Ft. Andra - Numai La Doi
BEST DJ: Dj Sava Ft Raluka & Connect-R - Aroma
PREMIUL SPECIAL ITSY BITSY: Smiley
BEST NEW ACT: Maxim - Sarutari Criminale
BEST GROUP: 3 Sud-Est
BEST FEMALE: Antonia Ft. Puya - Hurricane
BALKANIKA AWARD: Akcent

BEST HIP HOP: Grasu XXL Ft. Ami - Déjà vu
BEST ALBUM: Smiley - Acasa
LIFETIME AWARD: Pact
BEST MALE: Alex Velea - Din Vina Ta
BEST SONG: What's Up - Taxi
BORDER BREAKER: Fly Project
BEST VIDEO: Cabron feat Voltaj - Vocea ta
BEST PRODUCER: Laurentiu Duta
BEST ENTERTAINER: Connect-R 
BEST LIVE: Voltaj
BEST POP: Adda - Iti arat ca pot


UPDATE 1: RMA este in direct la Music Channel si pe 1music.ro!
Romanian Music Awards (RMA 2014) are loc azi, in Piata Sfatului din Brasov. Iata care sunt nominalizatii si pe cine am votat pe site.


BEST ALBUM:
  • Akcent – Around The World
  • CRBL – Ce-avem noi aici?!
  • Inna – Party Never Ends
  • Smiley – Acasa
  • Stefan Banica – Love Songs
Am votat: Smiley, pentru ca albumul sau are o poveste, e variat si experimenteaza cu niste sound-uri interesante.


BEST DANCE:
  • DJ Sava ft Raluka & Connect-R – Aroma
  • Fly Project – Toca Toca
  • Matteo – Andale
  • Mossano ft Ami – I Promise You
  • Oana Radu ft Dr Mako & Eli – Tu
Am votat: DJ Sava, Raluka, Connect-R. Pentru ca este un trio fenomenal, se simte chimia dintre ei. Piesa are un vibe de party, dar versuri de dragoste, puse pe un ritm care te va ridica de pe scaun imediat.
BEST FEMALE:
  • Anda Adam – Daca ar fi
  • Andra – Atata timp cat ma iubesti
  • Andreea Banica ft Shift – Rupem Boxele
  • Antonia ft Puya – Hurricane
  • Delia ft Uddi – Ipotecat
Am votat: Andra. Pentru ca piesa ei este cea mai frumoasa declaratie de dragoste regasita in ultima vreme in muzica romaneasca.
BEST GROUP:
  • 3 Sud Est – Emotii
  • Holograf ft Antonia – Intoarce-te acasa
  • Maxim – Sarutari Criminale
  • Voltaj – Meci de box
  • VUNK ft Andra – Numai la doi
Am votat: Imi plac toate trupele, dar am ramas la 3SE pentru ca au avut o revenire spectaculoasa.
BEST HIP HOP:
  • Cabron ft Smiley & Guess Who – Da-o tare
  • Grasu XXL ft Ami – Deja vu
  • Maximilian ft Grasu XXL – Zbor cu parapanta
  • Puya ft Inna – Striga
  • Shift ft Vizi – Dupa ani si ani
Am votat: "Da-o tare" a fost imnul Revelionului. A fost o alegere grea, pentru ca "Deja Vu" e dark&twisty, iar "Striga" are un mesaj puternic (insa m-a dezamagit clipul).
BEST LIVE:
  • Andra
  • Loredana
  • Smiley
  • Voltaj
  • VUNK
Am votat: La orice concert Voltaj e super atmosfera!
BEST MALE:
  • Alex Velea – Din Vina Ta
  • Cabron ft Smiley & Guess Who – Da-o tare
  • Marius Moga – Pe barba mea
  • Smiley – Acasa
  • What’s Up – Taxi
Am votat: "Acasa" e una dintre cele mai bune piese din ultimii 5 ani lansate de artistii romani! :)
BEST NEW ACT:
  • Lidia Buble ft Adi Sina – Noi Simtim La Fel
  • Maxim – Sarutari Criminale
  • Oana Radu ft Dr Mako & Eli – Tu
  • Rashid ft Gabriel Cotabita – Domnisoara
  • Uddi & Jo – Lasa-ma pe mine
Am votat: Imi place vocea Lidiei Buble, "Tu" a fost un mare hit, insa eu am mers pe mana baietilor de la Maxim. Piesa lor te face sa te simti ca in liceu. ;)
BEST POP:
  • Adda – Iti arat ca pot
  • Alex Velea – Din Vina Ta
  • Andra ft Marius Moga – Atata timp cat ma iubesti
  • Smiley – Acasa
  • What’s Up – Taxi
Am votat: Cea mai grea alegere... dar l-am votat pe Velea, pentru ca piesa lui este ceva diferit fata de stilul cu care ne-a obisnuit. Eu inca sper ca se va da de tot pe R'n'B...
BEST ROCK:
  • Directia 5 – Hello
  • Holograf ft Antonia – Intoarce-te acasa
  • Vama ft Guess Who – Zile Fericite
  • Voltaj – Meci de Box
  • Vunk ft Andra – Numai La Doi
Am votat: "Numai la doi" are un sound catchy si combinatii faine de cuvinte.
BEST SONG:
  • Andra ft Marius Moga – Atata timp cat ma iubesti
  • Delia ft Uddi – Ipotecat
  • Maxim – Sarutari Criminale
  • Smiley – Acasa
  • What’s Up – Taxi
Am votat: Cele mai mari hituri ale verii. Dar raman cu Smiley.
BEST VIDEO:
  • Alex Velea – Din Vina Ta
  • Cabron ft Voltaj – Vocea Ta
  • Elena Gheorghe ft JJ – Pana Dimineata
  • Inna ft J Balvin – Cola Song
  • Smiley – Acasa
Am votat: Evident, tot Smiley. Clipul e plin de metafore :) .
BEST DJ:
  • Dj Sava ft Raluka & Connect-R – Aroma
  • Liviu Hodor ft Mona – Unde-i dragostea
  • Mossano ft Ami – I Promise You
  • Narcotic Sound ft Christian D – Labirint de sentimente
  • Radio Killer – Kill The Lights
Am votat: DJ Sava.
BEST SOCIAL MEDIA:
  • Akcent by Adi Sina
  • Andreea Banica
  • Antonia
  • Inna
  • Smiley
Am votat: Regina retelelor sociale este Inna.
Acestia au fost preferatii mei. Voi cine credeti ca va castiga? :D
Ti-a placut acest articol? Da un like la Dreaming Jukebox pe Facebook!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...